ZBrush 2021.6 Win/Mac, trvalá licence

ZBrush 2021.6 Win/Mac, trvalá licence

Program pro 3D malbu a organické modelování.

ZBrush spojuje několik různých grafických nástrojů (3D modeler, 3D blender, 3D rendering) do jednoho kompletně nového typu softwaru pro grafický design: je jednoduchý jako kreslící programy, ale zdatný jako mnoho jiných 3D grafických programů. ... ZBrush je program pro 3D malbu, ne běžný počítačový grafický software ...

Nová verze ZBrush pokračuje v rozšiřování kreativních svobod uživatelů a soustředí se zejména na tvorbu detailů. K nejzajímavějším novinkám verze 2021.5 patří např.
Thick Skin, Sculptris Pro Enhancements, Contrast, Curves Helper, Preview Ambient Occlusion, ZModeler Additions, Axis Rotation, 3D Connexion Mouse Support,

dále systém Dynamics společně s rozšířenou možností Skulptování látek a vylepšením funkcí Dynamic Subdivision. Byly přidány nové funkce do ZModeler, podpora iMage 3D a možnost otevírat nativní formáty z ZBrushCoreMini. Dále byla vylepšeno samotné jádro ZBrush, především v oblasti stability a výkonnosti. Skulptování je v nové verzi ZBrush 2021 plynulejší, nabízí např. rychlejší tvorbu využitím DynaMesh, apod.

Ze stávajících nástrojů je možné zmínit např. systém pro Boolean operace, Vector Displacement Meshes, deformátor Gizmo 3D pro manipulaci s modelem, štětce XTractor, HistoryRecall nebo DecoCurve brushes, nástroj na tvorbu 3D textů a SVG tvarů. Sculpt & Paint v rámci Morph UV umožňující sculptovat and malovat na 2D mapu modelu, a aplikací změn přímo na 3D model. Dále např. tři nové pluginy: ZBrush do Photoshop CC, Scale Master, ZBrush do Sculpteo. , možnost tvorby geometrie s nízkým rozlišením (low res geometry) tak, jak je možné provádět v jiných standardních SubD modelovacích aplikacích, nástroj Insert Multi Mesh Brush, který kombinuje celé knihovny modelů do jediného štětce, funkci QRemesher Alpha pro automatické nebo uživatelem řízené čištění topologie modelů, štětec Topology Brush poskytující manuální kontrolu nad tvorbou topologie, funkci pro odvolání změn UndoHistory s více než 10.000 kroky; BPR Renderer a jeho realtimové filtry, širokou škálu sochařských funkcí, renderovací systém Best Preview Render s možností použití HDRI mapy, nebo Lazy Curve Mode umožňující preciznější editaci geometrie, a mnoho dalších. Důležitou funkcí je také generátor geometrie DynaMesh upřednostňující tradiční modelovací resp. sochařské metody.



  • Technická podpora / Asistovaná instalace (online vzdáleně)
  • Doprava zdarma
  • Možnost školení
Naše cena v €: € 762 / € 922 s DPH

Naše cena: 19 360 Kč
Naše cena s DPH: 23 426 Kč
Licence: trvalá komerční verze
Platforma: Mac OS X & Windows Mac OS X & Windows
Dostupnost: do dvou pracovních dnů

Informace o produktu

Parametr Hodnota
Výrobce Pixologic, Inc.
Kód produktu PXzbd80C00e
Popis obsahu Komerční licence s aktivací na jednom pracovním počítači, a jednom domácím nebo notebooku za podmínky, že v dané chvíli může být využívána vždy jen jedna instalace.
Jazykové verze pouze anglická verze
Typ licence plná komerční verze

Licenci ZBrush je možné aktivovat na dvou počítačích pro nesouběžné použití.
Systémové požadavky pro Windows:
Doporučené:
  • CPU: 64bitový Intel i5/7/Xeon technology nebo AMD equivalent
  • OS: Windows 7 (64bit) a novější
  • RAM: 8 GB (16+ GB pro práci s mnohamilionovými polygonovými síťovými modely)
  • Monitor: rozlišení 1920x1080 a více (32 bits)
  • Grafická karta: většina karet vydaná po roce 2008 s podporou OpenGL 3.3 a vyšší.
Minimální:
  • CPU: Intel Core 2 duo nebo AMD equivalent s technologií SSE2 a výš
  • OS: Windows Vista 64bit a výš
  • RAM: 4 GMB (6+ GB doporučeno)
  • Monitor: rozlišení 1280x1024 (32 bits)
  • Grafická karta: většina karet vydaná po roce 2008 s podporou OpenGL 3.3 a vyšší.
pro MacOSs:
Doporučené:
  • OS: MacOS 10.8 nebo novější
  • CPU: Intel i5/7/Xeon technology
  • RAM: 8 GB (16+ GB pro práci s mnohamilionovými polygony)
  • Monitor: rozlišení 1920x1080 a více (32 bits)
  • Grafická karta: většina karet vydaná po roce 2008 s podporou OpenGL 3.3 a vyšší.
Minimální:
  • OS: MacOS 10.8 nebo novější
  • CPU: Intel Core 2 duo s technologií SSE2 a výš
  • RAM: 4 GB (6+ GB pro práci s mnohamilionovými polygony)
  • Monitor: rozlišení 1280x1024 a více (32 bits)
  • Grafická karta: většina karet vydaná po roce 2008 s podporou OpenGL 3.3 a vyšší.
Pro více informací navštivte systémové požadavky .
Forma dodání elektronický download (570 MB včetně dokumentace)
Dodací lhůta do dvou pracovních dnů
Další informace Při objednání vždy nutná platba předem.

Kontaktní formulář

Vážení zákazníci! Využijte prosím tohoto formuláře k zaslání zprávy, dotazu nebo připomínky. Budeme se snažit vám zaslat odpověď v co nejkratším možném termínu. Děkujeme.


Firma:
Zpráva: *


Položky označené * jsou povinné.

Zajímavé odkazy

  • www.digitalmedia.cz
    České stránky s informacemi o produktech Adobe, Maxon, V-Ray dalších 3D.
  • www.cinema4D.cz
    Český portál produktů Cinema 4D pro modelování, vizualizace a animace.
  • www.vray.cz
    Český portál pro uživatele pokročilých renderů V-Ray.
  • www.rhinoCAD.cz
    Český portál tohoto univerzálního 3D modelovacího nástroje.

Doprava zdarma